sobota, 10 maja 2014

Ohayou^^ Wczoraj przeszukałam magazyny, źródła, itd... I.... Znalazłam kilka inspiracji mody. Aaaaa... Uwierzcie, nie jest łatwo je znaleźć ;D 
 Dzisiaj cytaty Tsunade !

1.To jest ta chwila... kiedy postawię na niego wszystko... kiedy postawię na szali swoje życie.

2.Nawaki... Dan... mam nadzieję że na to patrzycie.Ten chłopiec, Naruto... skończy dzieło, które zaczęliście.

3.Jeśli dojdzie do sytuacji w której Konoha będzie zagrożona... zaryzykuję swe życie by ją ochronić! Jako Piąta Hokage!

4.Co jest z wami nie tak!?Jak długo zamierzacie traktować Naruto jak dziecko!? On jest następcą "Woli Ognia" ! On dorósł! I właśnie teraz stara się przegonić samego Jiraiyę! On nie jest jakąś sekretną bronią którą próbujemy ukryć! To Naruto Uzumaki, dumny shinobi, obrońca Konohy!

5.Ludzie tacy jak Jiraiya... i Sarutobi, i wielmożna Chiyo z piasków posiadali coś czego wy nie macie. Wiecie co to jest!? ...Wiarę! Mój dziadek, Pierwszy Hokage, wierzył w was i zawierzył wam wioskę. Teraz nadeszła pora byście zawierzyli tak samo tym dzieciom.!

6.Tsunade: - Nie lekceważ Godaime Hokage! Jesteście tylko bandą terrorystów, która chce zniszczyć stabilizację, na którą ciężko pracowali nasi przodkowie. Cokolwiek powiesz jest nieistotne!!Pain: - Nie bądź taka zarozumiała. Twoja "stabilizacja" wynikła z przemocy skierowanej w słabszych.Tsunade: - Nie mówię, że wszystko co robiła Konoha było słuszne!! Ale nie zaakceptuję twojego sposobu na rozwiązywanie spraw.

7.Jeśli zrezygnujesz z bycia shinobim nie będziesz musiał umierać. Wiesz to?

8.To są zasady, które przekazuję moim uczniom. Zasada nr. 1 Dopóki jest w stanie, medyczny ninja nigdy nie przestanie leczyć członków swojej drużyny! Zasada nr. 2 Medyczny ninja nie ma prawa być ranny podczas walki! Zasada nr. 3 Medyczny ninja ginie jako ostatni w drużynie! 

Dzisiaj postawię na elegancję ;D





A teraz (dodatkowo), wstawię kilka szkiców. Jak rysować usta lub oczy? Zawsze jest z tym problem :<



Piękne, prawda? :) Spróbujcie je narysować, a zobaczycie, że autorzy tych dzieł powyżej mają wielki talent ^^  Będę codziennie wstawiać jakąś niespodziankę dla Was... Może wtedy mój blog będzie dla Was ciekawszy? :D  Dzisiaj, aktualnie, były to te dwa szkice. Myślę, że teraz będziecie lepiej radzić sobie z rysowaniem oka lub ust. Ja mam największy problem z tym drugim, heh XD Może to poprawię? :-)



 Dzisiaj też nie ma historii :-( Sorka, ale nie mam czasu poszukać :<
Sayonara ~ ailenroK


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz